קורס קניינות אופנה

 הטבה מיוחדת לנרשמים דרך האתר 
מעוניין לקבל עידכונים מהאקדמיה

 

קניינות

 

האקדמיה לעיצוב fa29 פותחת קורס מיוחד וייחודי בתכניו לקניינות וניהול מותג אופנה .

באם הינך יצירתי/ת, פתוח/ה לחדשנות, אוהב/ת ונושם/ת אופנה ורואה עתידך בשוק האופנה קורס זה מיועד לך.

ההתפתחות העולמית המהירה של שוק הקמעונאות בכלל ושוק קמעונאות האופנה בפרט בשילוב ההתקדמות המתמדת בטכנולוגיה התומכת בשוק זה והתרחבות וביסוסן של הרשתות החברתיות “ככלי עבודה” בעולם הקמעונאות יצרה לקמעונאיים אתגרים עיסקיים המחייבים התאמת דפוסי חשיבתם וההתנהלותם העיסקית לעולם משתנה זה. קורס קנייניות וניהול מותג אופנה יכשיר אנשי מקצוע המבינים באופנה ובמסחר קמעונאי כאחד ויכולים לשמש כקניינים וכמנהלי מותג בשוק דינמי חדשני ואתגרי כשוק האופנה.

ייחודיות הקורס:

הקורס מועבר ע”י מרצים ודמויות מפתח מובילים בתחום האופנה, בשילוב עם הרצאות אורח של בכירים בקמעונאות האופנה. שילוב מנצח זה מבטיח קורס מעשי המעניק למשתתפים טכניקות יכולות וכלים עדכניים וחדשניים להתמודדות עם עולם האופנה.

למי מיועד הקורס ?

לכל העוסקים כבר כיום בתחום האופנה והקמעונאות, לאלה המעוניינים להשתלב בקריירה מקצועית בעולם האופנה בתפקידים ניהוליים ומסחריים או לצמוח ולמנף את עיסקם העצמאי.

תוכנית הלימודים:

  • מבוא לקניינות אופנה ועקרונות הרכש: חדשנות לצד מסחריות, הגדרת קהלי יעד. 5 “הנכונים”: המוצר הנכון, הזמן הנכון, המקום הנכון, המחיר הנכון, הכמות הנכונה! מודל תמחור בסיסי ברשתות גדולות. בניית מפרט טכני לפריט תוך התייחסות לתמחור. תכנון גאנט.
  • קניינות אופנה הלכה למעשה: זיהוי טרנדים מובילים, מכתיבי האופנה וחיזוי קו המוצרים הרצוי. משוב מחנויות וניתוח דוחות ונתונים אפקטיבי, בניית תקציב קניות. בניית “סיפורי” אופנה ותמהיל מוצרים ע”פ תקציב כמות, צבע והתפלגות מידות.
  • מלוח השראה לסיפור אופנה: תהליך עבודת המעצב, בניית לוחות השראה, בניית לוחות צבעים, אפיון בדים, עיצוב סיפורי אופנה.
  • טכסטיל: אריגים סריגים ועוד… הכרות עם סוגי בגדים הרכבים ותכונות, סורסינג טכסטיל ואופנה.
  • משא ומתן: משא ומתן אפקטיבי, מודל WIN WIN, רגשות במשא ומתן, עשה ואל תעשה, שאלות במשא ומתן, ניתוח שפת גוף, הכנה למשא ומתן וביצועו הלכה למעשה.
  • תקשורת בינאישית: סגנונות תקשורת ע”פ מודל פסיכולוגיה ארגונית: משימתי, מנתח, מקדם, תומך – תוך התנסות באפיון. מודל ראפור (מצרפתית: Rapport) בתקשורת בינאישית. מודל NLP לרמזי עיניים, בתקשורת בינאישית.
  • יסודות בכלכלה וניהול עסק: ניתוח פיננסי, מאזן, דוח רווח והפסד, בניית תקציב ומודל תמחור ע”פ הנהלת חשבונות.
  • סחר בינלאומי: מושגי יסוד בסחר בינלאומי, שילוח, חוזים ואתיקה.
  • סין, ניהול ספקים, ניהול איכות ומלאי: יחסים בינלאומיים ובינאישיים עם הספק הגדול בעולם. ניהול איכות וניהול מלאי. הערכת ספקים: ניתוח SWOT, קביעת מאזן כוחות, מודל הבנת הספק.
  • שיווק, מיתוג, מיצוב, קידום מכירות וחווית קניה.
  • שיווק דיגיטלי – רשתות חברתיות ועוד.
  • יסודות להקמת עסק קטן בתחום האופנה: רישום ברשות המיסים: עוסק פטור / עוסק מורשה / חברה בע”מ. תמחור מוצרים בעסק יצרני. הפקות אופנה בעלות מינימום. דגשי פרסום ברשתות חברתיות. שרות לקוחות, ניהול זמן מול לקוחות. בידול מוצרים/שירותים.

 

מבנה הקורס:

הקורס בנוי במתכונת של סדנאות והרצאות בהן ילמדו התאוריות המשמשות בבסיס קמעונאות האופנה בצד ובצמוד למתן כלים ממשיים ומעשיים למימושן. הקורס בנויי משילוב של הרצאות , סדנאות , פעילויות מעשיות , עבודות בית קבוצתיות ופרטניות ומצגות . בתום הקורס יתבקש כל משתתף להציג עבודת גמר המרכזת את שנלמד בקורס, האקדמיה לעיצוב מעניקה לכם את ההזדמנות לפרקטיקום מעשי ע”י יישום בפועל של יצור וקניינות המוצר מחו”ל לארץ, להצגת פרויקט הגמר.

משך הקורס:

15 מפגשים אחת לשבוע , 4 שעות אקדמיות (3 שעות מלאות) –סה”כ 60 שעות אקדמאיות.

דרישות הקורס:

נוכחות בלפחות 80% מהשיעורים, הכנת מטלות ושיעורי בית, וציון 80 ומעלה בעבודת הגמר.

 

*** פרויקט הגמר הינו פרויקט מעשי המשלב התמודדות של הסטודנט עם האתגרים בעולם הקניינות ה”אמיתי”. במהלך הפרויקט יעבור הסטודנט את מסלול “קניינות” המוצר/ים משלב הרעיון ועד למוצר המוגמר אותו “יפתח” הלכה למעשה במפעל ייצור של “הספק” בחו”ל.

 

נשמח לעזור בכל שאלה נוספת ו/או לקבוע פגישת ייעוץ בטל. 03-9618770 .